"Outsourcing" este un termen de origine anglo-saxona, deseori tradus mai mult sau mai putin adecvat in romana ca si "externalizare". Externalizarea reprezinta optiunea, deseori strategica, pe care o are o companie de a-si transfera anumite procese total sau partial catre furnizori de servicii specializati - BPO (Business Process Outsourcing). Serviciile de call-centre (voce), contact-centre (voce, mail, fax, SMS, etc) sau help-desk (support IT) reprezinta componente ale unui proces intern al companiei ce externalizeaza, de obicei din procesul de vanzare sau de retentie a clientilor.

Dezvoltarea industriei de outsourcing din ultimii ani din Romania reprezinta o consecinta naturala a cresterii cererii de astfel de servicii de externalizare. Prin cresterile in productivitate obtinute in urma acestor externalizari, firmele reusesc sa-si mentina competitivitatea pe piata, intr-un mediu dinamic in care presiunile venite din partea competitiei devin mai puternice.

Societate Comerciala infiintata in Mai 2008 in Ploiesti avand ca misiune asistarea firmelor mici si mijlocii din zona noastra, in dezvoltarea, intretinerea, extinderea infrastructurii IT, de la consultare la proiectare, implementare, monitorizare si mentenanta.

Avantajele acestei alegeri sunt in principal, experienta si profesionalismul echipei noastre, dar si economiile care pot fi obtinute prin aceasta abordare.

 

politica cookie